Webcast: „Game Development cu XNA” susținut de Cătălin Zima

Ieri, 14 aprilie, a avut loc prima parte din seria de prezentări referitoare la dezvoltarea jocurilor folosind XNA (XNA is Not an Architecture). Tutorialul – în principal destinat studenților de la Masterul de Ingineria Sistemelor Software care urmează disciplina Interacțiune om-calculator – a fost susținut on-line (în regim de Webcast) de către invitatul special Cătălin Zima, Microsoft DirectX/XNA MVP.

Instantaneu din prezentarea on-line privind dezvoltare de jocuri cu XNA susținută de Cătălin Zima

Instantaneu din prezentarea on-line privind dezvoltare de jocuri cu XNA susținută de Cătălin Zima


Filmul prezentării va putea fi parcurs, pe bază de autentificare, accesând situl destinat evenimentelor Microsoft.
Mulțumim și pe această cale absolventului nostru Petru Jucovschi de la Microsoft România pentru suportul acordat în organizarea acestui eveniment.

Postat in eveniment, FII. Etichete: , , , , , , , , , , , . Comentariile sunt închise pentru Webcast: „Game Development cu XNA” susținut de Cătălin Zima
%d blogeri au apreciat asta: